Selecteer een pagina

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

Grant Thornton Amsterdam

Concertgebouw concept Amsterdam

Spoorwegmuseum Utrecht

BEAT restaurant Amsterdam

BEAT restaurant Amsterdam

BEAT restaurant Amsterdam

Holland Casino Scheveningen concept

Holland Casino Valkenburg concept

BPD gebiedsontwikkeling

Heineken Pride boot 2019

Beleving

Het opwekken, sturen en optimaliseren van de emotie van personen in een gecreëerde werkelijkheid met een bepaalde locatiebeleving als doel voor musea, restaurants, winkels en bedrijven.

samenwerken met sixcows bij belevingsconcepten:

  1. first impression: kijken door de ogen van de klant. Dit zonder voorkennis, maar met emotie.
  2. around the world: oriëntatie op markt, concurrentie en kansen. Tot aan het eind van de wereld.
  3. self image: eigenwijs, wat wil de organisatie zélf, hoe wil zij worden beleefd.
  4. dreaming: eerste ideeën, onmogelijke dromen out of the box, belachelijke brainwaves, belevingsopties.
  5. down to earth: realiteitswaarde ideeën, uitdiepen, kosten, haalbaarheid.
  6. go for it: nu is het aan ontwerpers, inrichters, showmakers, producers.

Tijdens en tussen de stappen is er voortdurend intensief overleg tussen de opdrachtgever en sixcows. Het blijft betrokken als adviseur, klankbord en kritische luis-in-de-pels tot de opening of presentatie.

Creatieve brainstorms & sessies
Sixcows leidt en stuurt brainstorms voor verschillende opdrachtgevers. Met als doel de optimalisering van de productbeleving, ‘Far outside the Box’ en op unieke wijze.

Compagny identiteit design
Vanuit emotie opgebouwd. Wie is het bedrijf en hoe wil het bedrijf beleefd worden?

Wat is het verhaal van het bedrijf en wat maakt het uniek? Daarna de verhaalemotie doorvoeren in huisstijl en look&feel.

Privat interior concepts
Voor personen die hun eigen emotie en die van hun bezoek willen sturen met hun inrichting, ontwerpt sixcows interieurconcepten. Sixcows heeft dit op verschillende internationale locaties mogen doen.